31 de desembre del 2013

Inventari 2013

Com cada final d'any, avui toca fer repàs als posts més llegits aquest any, que curiosament són tots relacionats amb l'embaràs i que vaig publicar durant el 2012:

- Els meus símptomes d'embaràs
- Escollir el nom
- Nen o nena
- La prova del sucre

Són també les entrades més vistes de l'any passat. És curiós perquè són textos que van generar molts comentaris i encara avui hi ha gent que hi escriu per dir-hi la seva. Els símptomes d'embaràs són viscuts amb molta incertesa i suposo que a tothom ajuda saber quins van ser els de d'altres persones. I respecte els noms dels nens i la predicció del sexe, sembla que són temes estrella de les embarassades tan dins com fora de la xarxa.

I us deixo també algunes de les cerques més divertides que la gent ha fet al google amb les quals han acabat fent cap al meu blog. N'hi ha de molt bones!:

- embaràs onze bessons
- nen fent pipi
- us agrada el nom de marcel
- aquests ulls que em feien mal de panxa
- baixa per maternitat dona que no esta treballant
- baja quin nom més maco
- claus per ser una mare 10
- com dir-li als meus pares que estàs embarassada
- com s´ha de fer si tinc de marcar la contrasenya cada cop que vull llegir el correu (amb diu que no vaig guardar les dades)
- dubtes sobre si sóc bona mare
- el meu fill de 9 anys no vol menjar de tot
- el nom de nen més raro del món
- es tard i es hora d'anar a dormir
- famosas feas
-  hi ha una passa
- jo també vaig alucinar amb el gat
- la mare ja està en el tercer trimestre del meu embaràs
-  la meva parella no m'ha reglat res al ser mare
- martina nom us agrada
- nen dormir tota la nit?
- test d'embaràs incert
- volia una nena i tinc dos nens

Ja veieu que hi ha gent que utilitza els cercadors per a tot, inclús com a confesionari!
 ( Més cerques divertides a  Inventari I, Inventari II i Inventari III)


Bon any a tothom!!

2 comentaris:

  1. Ostres, la gent busca unes coses...:P jeje

    ResponElimina
  2. Jajajaja! És divertidíssim! Ara, la de "jo també vaig alucinar amb el gat" s'endú la palma! Bona entrada d'any per tu i tota la teva família :-)

    ResponElimina