3 de març del 2014

Resultats del sorteig


Avui el bloc ja té oficialment quatre anys, i és una alegria celebrar-ho amb la vostra companyia.

M'ha agradat molt llegir els vostres comentaris, em donen energia per seguir, com a mínim, quatre anys més ;)!

I moltes gràcies de nou a la pàgina babymims per fer possible aquest sorteig.

Aquesta és la llista final de participants:


  1. Anna
  2. Cira
  3. SilviaJ
  4. pirene1979@hotmail.com
  5. Conxi
  6. kanvi
  7. Mamaaaaine
  8. Les Mans de la Pétal
  9. Mares i petitons
  10. MamaModerna
  11. Sandra
  12. Gloria Esla
  13. Raquel Caselles
  14. Montse MB
  15. Elis Vm
  16. Rosa Domènech
  17. Yolanda Peinado
  18. Anna (Criatures)
  19. Olga
  20. Lluís Garcia
  21. Sandra Valdivieso
  22. Xavi Solé
  23. Laura Giralt
  24. Lídia Antonio
  25. Farners
  26. Fátima Candela
  27. Núria Pons
  28. Isabel Fernández
  29. Xisca Rosselló
  30. Myriam Moya
  31. Laura Peramiquel
  32. Noelia López

I aquests són els resultats, fets a través de la pàgina Sortea2.



  • 28. Isabel Fernández
  • 24. Lídia Antonio


Moltes felicitats a les dues!

En el comentari que em vau deixar,  la Isabel diu que li agraden les dues joguines i la Lídia el següent "tinc debilitat pel món dels pirates, o sigui que m’encantaria guanyar el vaixell pels meus bessons", així que els regals queden així:

Isabel Fernández: nevera per a picnic
Lídia Antonio: vaixell pirata

En breu em poso en contacte amb vosaltres per tal de concretar els detalls de l'enviament!

3 comentaris:

  1. hola, soc isabel fernandez i divendres vam rebre el regal, la cistella de picnic i els meus peques estan encantats
    moltisssimes gracies i per molts anys!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! Me n'alegro que els hi agradi, d'això es tractava!
      Una abraçada

      Elimina