18 de desembre del 2014

On és la meva sabata?

On és la meva sabata, Ed. Kalandraka


Aquest conte és un clàssic de l'agudesa visual, molt colorista, motivador i divertit! Va ser editat per primer cop el 1964, i des d'aquest any el podeu trobar a l'editorial Kalandraka.
El seu autor, Tomi Ungerer, ara un il.lustrador octogenari, compta amb  centenars de llibres publicats, entre els que destaca també  Los tres bandidos.
On és la meva sabata? ens proposa un recull d'il.lustracions per a que aprenguem a observar més enllà del que en principi ens sembla veure. A la primera pàgina, el nen protagonista perd una sabata, que haurà de buscar en la resta de pàgines, camuflada en diversos objectes i paisatges, amagada en boques de peixos, vaixells, ocells  i inclús en la indumentària d'una velleta.
Un conte sense paraules molt colorista i divertit, on els nens hauran de tenir un paper molt actiu buscant la sabata, i on els pares podem inventar-nos si volem una història que vagi unint totes les imatges.

Aquí teniu algunes pàgines de On és la meva sabata? , en les que  podeu fer.vos una idea del llibre i entretenir-vos a buscar-la!


Donde-está-mi-zapato_PDFcast-10-1024x629
On és la meva sabata, Ed. Kalandraka


zapato-tomi-5
On és la meva sabata, Ed. Kalandraka

On és la meva sabata, Ed. Kalandraka
Afegeix la llegenda



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada