3 de març del 2015

Sorteig 5 anys de bloc!

Un dia com avui de fa cinc anys vaig començar a escriure aquest bloc. Aleshores tenia  una nena de menys de quatre mesos als braços, i moltes ganes d'intercanviar experiències amb altres mares. Estava a punt d'esgotar la meva baixa per maternitat i eren moltes les vivències i reflexions que em venia de gust compartir.
El que no podia imaginar-me era tot el que la blogosfera m'aportaria! L'oportunitat de conèixer moltes persones i maneres d'enfocar la maternitat i també la vida mateixa.
Aquell 3 de març de 2010 tampoc m'imaginava que junt amb la Cira Crespo, amb qui vam estar molts de temps compartint experiències en els nostres blocs, publicaríem el llibre Madres en red, que aquest dies hem presentat al País Basc. El llibre fa un enfocament històric i comunicatiu al fenomen de la blogosfera però sens dubte la nostra experiència en primera persona, debatent i compartint allò que ens passava, hi té molt a veure en el fet de decidir-nos a escriure'l!
Des de fa dos anys, el bloc el podeu llegir també a l'espai Criatures del diari ARA, on publico ressenyes dels llibres infantils que més agraden als meus fills.
Han estat cinc anys de molt canvis tant en la meva vida com també en el bloc, però tots positius.

Així que, per a celebrar-ho, em ve molt de gust sortejar aquests tres lots de llibres, dels quals n'he parlat en el bloc al llarg d'aquests temps i que estic segura que us agradaran:

1. LOT 1: CASAS i Els vestits de la Rosie FLo; de l'Editorial Coco Books




2. LOT 2: El tresor perdut de l'illa calavera i Els tres porquets; de l'Editorial Combel







3. LOT 3: El pirata Bob i El dia que es van menjar en Lluís; de l'Editorial Joventut

http://2.bp.blogspot.com/-P7QoNR5ycnE/UfEDN74AZnI/AAAAAAAADyQ/btNrfGvZXKQ/s1600/piratabob.jpg 


 Per a poder participar al sorteig, aquestes són les instruccions a seguir:

1. Deixar un comentari en aquesta entrada, recomanant vosaltres un llibre infantil!
2. Compartir l'entrada a les xarxes socials.
3. Indicar quin lot preferiríeu guanyar.

El dimarts vinent realitzaré el sorteig i aleshores us demanaré als guanyadors les vostres dades de contacte.

Animeu-vos a participar i molta sort!


3 comentaris:

  1. Hola bonica! Moltes felicitats per aquests anys. Jo personalment trobo una mica a faltar les anades i tornades entre blogs que hi havia fa uns anyets però les coses inevitablement canvien. Si no fos així que avorrit, oi?
    Evidentment vull participar en el teu sorteig i m'agradaria molt que em toqués el lot número 3 que està fet a la mida dels meus fills.
    Ara comparteixo al face i a veure si tens rebombori!
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Esther! Sí, va ser una bona època quan hi havia tanta moguda als blocs!
      Que bé que vulguis participar! T'apunto a la llista junt amb les persones que s'han apuntat al blog de Criatures.
      Un petó!

      Elimina
    2. Mira que sóc despistada! Ni havia vist l'enllaç...

      Elimina