23 de gener del 2013

6 mesos (*)





 El petit de la casa ja té mig any de vida! Avui fa 6 mesos.
Jo no em crec com hem arribat fins aquí tan ràpid, tot i que és cert que quan me'l miro ja no reconec gaire el nadó que era al principi. Ha fet molts canvis, s'ha fet molt gran. Aquí van les novetats més importants:

- Alimentació: Han estat sis mesos de lactància materna exclusiva, tal i com també vaig fer amb la petita. Ja fa uns dies que s'asseu a la trona per estar amb nosaltres quan mengem i comença a mostrar molt interès. Li hem donat en ocasions un crostó de pa per a que l'anés xupant i també ha provat algun galló de mandarina i de taronja. De fet, el primer aliment que va provar tret de la meva llet va ser una mica de taronja, com en el seu dia va fer sa germana. Encara no li hem donat cap papilla, però  aviat començaré ja que quan jo no hi sóc, tot i que deixo la meva llet preparada, ell no en prova ni una gota. No vol saber res del biberó, m'espera! Jo estic poques hores fora, i no em preocupa en excés, però provàrem de donar-li  fruita o algun altre aliment per a que no se li faci tan llarga l'espera.

 -Son: Aquest mes ha tornat a fer tirades llargues al matí i a la tarda, després d'uns mesos en que només dormia a intervals de 20 minuts. I per les nits, dorm quasi d'una tirada! No m'ho crec!

- Desenvolupament: Ja té mobilitat, no resta quiet al lloc on el deixo. Des que ha aprés a fer la croqueta, es va desplaçant i sovint me'l trobo fora de la manta d'activitats.

- Joc: Ja ha començat a remenar la seva panera dels tresors! I li encanta! Va inspeccionant i llepant tot el que hi troba.

I continua amb els seus somriures i transmetent pau i felicitat a tots els que estem al seu voltant!!

6 comentaris:

  1. A la meva li donava mitja taronja i la anava llepant ben feliç. Ara diu que li pica...jeje...

    ResponElimina
  2. Felicitats per aquests 6 mesos!!! Potser sí que els segons creixen més depressa que els primers... oi? Si més no, tot passa molt depressa!!

    ResponElimina
  3. Felicitats!!! Pel que expliques és un trosset de cel!!!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats!!! I com va el tema del caparró?

    ResponElimina
  5. Gràcies a totes!

    Anna, la taronja la llepa bé, però també fa cares rares a vegades, si és massa àcida!

    Ester, i els tercers ja no m'ho vull ni imaginar!

    Conxi, sí, aquest nen no sé si me'l mereixo, tan bonet!!

    Esther, jo li veig més bé, però dimarts anem al pediatre a veure que ens dirà.

    ResponElimina
  6. Felicitats! no havia sentit mai un galló de taronja, jo sempre dic un grill. Quina expressió més maca!

    ResponElimina