19 de juny del 2012

Recordatori!





Noies, no us oblideu, d'aquí dues setmanes tenim trobada! El dissabte 30 de juny ens trobarem a la cafeteria de la llibreria Laie a les 4:30 de la tarda, per fer una cafetó o el que convingui...

Hem decidit quedar una mica aviat per a que la gent que ve de fora de Barcelona tingui temps d'estar més estona, però el que ens agradaria és que fos tot molt flexible, és a dir, podeu aparèixer quan us vagi millor, podeu quedar-vos l'estona que us convingui, etc, etc...

Si voleu assistir i ho teniu clar, envieu un e-mail a ciracrespo@gmail.com, així podem fer una mica de previsió...de tota manera, encara que ho decidiu al darrer moment i no hagueu confirmat assistència, també sereu benvingudes!!

En principi, com sabeu, és una trobada de mares soles, perquè ens venia de gust fer-ho així, però en això també som flexibles i entenem que algú vingui amb criatures o el que calgui.

El que és important per a nosaltres és que a tothom que li vingui de gust, vingui!

Esperem veure-us allà!!

9 comentaris:

  1. Respostes
    1. potser serveixen sifón a la Laie, oi? ;)

      Elimina
    2. ja ja ja ja a mi no m'agrada!!! això si, hem d'anar tan estiloses com les de la foto! ;)

      Elimina
    3. ui, jo no l'he provat mai, però és tan coool!!!! jeje...estiloses? som les típiques mares estiloses, nosaltres, no?

      Elimina
    4. A mi sí que m'agrada el sifón, però crec que em comformaré amb un bon café...
      Lo d'estiloses està fora de dubte!

      Elimina
  2. Hola! Al final crec que jo també podré venir. Hem de portar una flor vermella? O potser un xumet??Ara li envio el mail a lamama. Vagi bé!!

    ResponElimina
  3. Què ho passeu molt bé, quina enveja. snif snif

    ResponElimina
  4. Jo no vindré. Ho sento però us canvio per "El circo de los horrores" que per fi ve a Barcelona i estic esperant-lo amb candeletes.

    Que ho passeu genial :-)

    ResponElimina