9 d’abril del 2010

Si ho hagués sabut abans!

Quan estava embarassada, sobretot els últims mesos, estava molt preocupada per a tenir-ho tot apunt per quan nasqués la meva filla.
Preparava la robeta, el bressol, i la seva habitació. Volia que estigués perfecta, que no faltes ni un detall: decoració, cortines, llençols...
La febre consumista, recolzada per la il·lusió que sentim les mares per donar-los-hi el millor als nostres nadons, fa que comprem massa coses que després són innecessàries o que, en tot cas, no necessitarem fins més endavant.
Jo encara ho tinc tot per estrenar! Sort que em van deixar moltes coses, entre elles el moisés i el bressol!
Ara per ara, només entro a l'habitació de la nena per agafar la roba.
Clar que penso que s'ha de tenir un espai ja pensat per ser la seva habitació, on poder-hi guardar els jocs, la robeta, els regals que et fan.. Però tenir-la totalment decorada i a punt, potser no és tant important, ja que poden passar uns quants mesos abans ells no la facin servir. I aleshores segurament que els nostres gustos o necessitats hauran canviat.
El que sí que m'ha estat molt útil és el moble-canviador (en el meu cas, també banyera), ja que així l'esquena no pateix la gran quantitat de vegades que canviem els bolquers. I molt útil també tenir gran quantitat de bodies i pijamets pels primers mesos, ja que és com ells van més còmodes.
La resta, pot esperar.
El que necessiten els nadons quan arriben a casa no és una habitació nova per estrenar. Ens necessiten a nosaltres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada