20 de setembre del 2011

Busquem busquem....

El llibre que més li agrada actualment és el que a casa hem anomenat "Busquem, busquem...".
Com veieu a la fotografia, el llibre és un antic àlbum de fotos on hi vaig enganxant retalls de revistes amb motius diversos, sobretot de nens que fan coses. Aquest llibre ja fa temps que el tinc i crec que ja vaig explicar com i quan n'havia fet un de semblant aquí.
Ara la novetat és que no ens limitem a mirar el llibre com si fos un conte, sinó que juguem a buscar coses.

Busquem, busquem... unes sabates!
Busquem, busquem.... un nen que menja una poma!
Busquem, busquem... un pingüí!

I ella va girant les pàgines, dient que no, fins que arriba a la pàgina on hi ha el que busquem.
"Atí!!!", assenya-la quan ho troba!
Li agrada molt i hi passem moltes estones. Fins i tot a vegades és ella la que em diu el que s'ha de buscar i jo he de trobar-ho!

6 comentaris:

  1. Quina activitat tan xula! Jo també vull! hihihi

    ResponElimina
  2. Que xulo!! m'ho apunto! ara li vull preparar teles de diferents textures (seda, sac, fil,pana...) perquè vagi experimentant.

    ResponElimina
  3. L'Andreu té un llibre d'aquests de buscar coses i li agrada molt! Ara pobre de nosaltres que ens oblidem alguna de les coses que ha de buscar perquè no et deixa passar ni una.

    ResponElimina
  4. Genial.
    Nosaltres també vam agafar un album, però d'aquests d'una foto per pàgina gruixut i també hi posavem retalls de revistes, però no recordo que juguéssim a buscar, és molt bona idea.
    Sovint es treu més profit d'una cosa senzilla feta a casa que d'una joguina cara.

    ResponElimina
  5. Ostres, molt bona idea! Aniré recopilant per quan el peque sigui més gran!

    ResponElimina