13 de febrer del 2011

El mercat de la ganga

Hola de nou! Torno a ser jo, fins nou avís...
Aquest cap de setmana al meu poble s'ha celebrat el mercat de final de rebaixes. Totes les botigues han tret les paradetes al carrer i venien roba a preus de saldo.
Feia dies que hi pensava i no he comprat massa coses a les rebaixes pensant en aquest mercat, em reservava.
I no pas per comprar roba per mi, sinó per la petita. Jo m'he relegat a un segon lloc inclòs per aquest tema... no pot ser! Però és així i és curiós com, des que sóc mare, quan entro al Zara o a l'H & M vaig primer a la secció infantil...
Doncs aquest cap de setmana m'he firat molt, he omplert bastant l'armari de la petita. Val molt la pena, perquè hi ha roba bona i bonica a preus molt inferiors als que normalment es paguen per determinades marques (sempre he flipat com un vestit per una nena pot valer 50 o 60 euros...)
Ahir, per 10 o 15 euros vaig comprar vestidets per l'estiu i també em vaig atrevir a comprar alguna peça de roba pensant en l'hivern que ve.
No sé si hauré fet bé. L'any passat en aquest mateix mercat, vaig voler comprar pensant amb els mesos futurs i la veritat és que no ho vaig encertar gaire. La meva filla portava un ritme de creixement bastant lent els primers mesos, però de cop va créixer molt i la roba que tenia previst ficar-li a l'estiu, quan va ser el moment, li anava petita.
No es pot fer plans amb això, creixent molt ràpid. I el millor és anar comprant la roba al moment, ja ho sé. Però, tot i això, aquest any he tornat a arriscar-me. Clar que ara no tenen un creixement tan ràpid, estan més estables. I espero que l'hivern que ve, en que la petita farà dos anys, faci la talla dos i no la tres... M'hauré equivocat?? He comprat un parell de conjunts de talla 30 mesos...Espero estar de sort. No m'agradaria que els conjunts que he comprat siguin massa grans per aquesta primavera i massa petits per la tardor vinent...
Si to va bé, ja tindré un parell de conjunts xulos per l'hivern. I la resta de roba ja no em preocupa, perquè serà roba més de batalla: xandalls, malles, samarretes.. que puc trobar a qualsevol lloc bé de preu durant tot l'any. Per anar a la guarderia porta normalment roba molt còmoda. Tot i que em sorprèn que és de les úniques, hi ha molts nens (i sobretot, nenes) que van vestides de diumenge els dies de cada dia. Jo no ho entenc massa ni m'agrada, i menys per anar a la guarderia, però amb aquest tema cada família és un món.
Espero haver estat de sort. Ja us diré si he encertat o si aquesta roba que de moment guardo a l'armari haurà de quedar-s'hi sense estrenar. ..

Imatge de Monica Calvo

1 comentari:

  1. Jo tampoc entenc com hi ha gent que porta els nens "de punta en blanco" per anar a l'escola. Si no és gens còmode per a ells tampoc!

    Que tinguis sort amb la compra.

    ResponElimina