2 de febrer del 2011

Tornant a la regularitat

Dos anys. Aquest és el temps que feia que no tenia la regla. Els nou mesos d'embaràs, més els 15 mesos d'amenorrea a causa de la lactància.
No la trobava gens a faltar, però em vaig alegrar de que em vingués. Almenys és una senyal de que tot torna a funcionar bé. Ja sabia que donant el pit es normal que tardi a tornar, però començava a preocupar-me tan retard.
Doncs ja la tinc aquí. Va aparèixer sense massa avís ni dolors pre-menstruals. Ha fet una entrada bastant discreta. Tampoc he notat cap alteració en la producció de la llet, ni he sentit més dolor al pit mentre la meva filla popava.
A veure què passarà a partir d'ara. He sentit molts casos de gent a la que li canvia molt les característiques del cicle després de l'embaràs, ja sigui pel dolor, quantitat, dies de durada,...
Jo estic a l'expectativa. Sempre he estat molt irregular, tinc curiositat per saber si després d'aquest temps en que ha estat al "limbo" torna una mica més puntual o si continuarà anant a la seva. Tot i el títol del post, no sé si he tornat a la regularitat o a la irregularitat. El temps dirà.

Imatge de Menstrual Lunar Calendar

5 comentaris:

  1. Bufff... a mi em va tornar per Nadal, després de 27 mesos, i l'entrada va ser apoteòsica! També sense dolors, però en quantitats industrials!
    De moment no he notat cap canvi, a part de la intensitat... i no, no l'havia trobat gens a faltar!

    ResponElimina
  2. A mi em va tornar quan la nena tenia 9 mesos...així que en total vaig estar 18 mesos sense ella...Tinc amigues que han encadenat el segon embaraç sense tenir la regla....
    I, jo esperava que canvies, pero no, es igual de llarag i de dolorosa...ademes, quan ovulo em fa mal el pit i em paso 15 dies que em resulta bastant desagradable donar de mamar...
    L'única diferencia va ser els primers mesos, que em duraba 2 0 3 dies, pero ara ja torna a ser de 5 dies...grrrrrr

    ResponElimina
  3. Déu n'hi do, 2 anys!!! A mi encara no m'ha vingut, però és clar, vaig parir encara no fa 5 mesos

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. A mi em va venir dos mesos després d'haver tingut el meu segon fill (no vaig donar pit) i tens molta raó en quant a que no es troba a faltar però quan ve et dóna tota la sensació que tot s'està tornant a posar al seu lloc. Bé, almenys internament perquè externament ja és "harina de otro costal".


    Per cert, em dic Esther i he trobat el teu blog a través d'un comentari que li vas deixar a la Mirashka al seu blog (sí, sóc una tafanera). Espero que no et faci res que t'enllaci al meu blog.

    Ah, per si vols fer una ulladeta et deixo l'adreça: http://ahzriel.blogspot.com/

    Salutacions i encantada de llegir-te.

    ResponElimina