13 de març del 2010

Vull que li surtin les dents!!

D'aquesta manera m'estalviaré els pronòstics que molts fan sobre el tema!
Des que la petita tenia tres mesos, molta gent del meu entorn va començar a mostrar molt interès en que li sortissin les dents. I relacionen molts fets amb això:

- Fa moltes babes, les dents li estan sortint!
- Es fica molt la mà a la boca, li deuen molestar les dents.
- A fulanito de tal, ja n'hi han sortit dos!
- Està inquieta, pobreta, deuen ser les dents!
- I que faràs amb el pit, ara que li sortiran les dents?
Em parlen de pomades, mossegadors, de que farà les caques "lletjes"....

Jo a ella no li he notat res estrany. La veig tranquil·la i feliç, i gaudeixo de les rialles que em regala amb el seu somriure desdentegat.

Potser la gent té raó i la sortida de les dents és imminent. Però tenint en compte que poden faltar encara molts mesos per aparèixer, deixem que la naturalesa segueixi el seu curs!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada